Idag va det fredag

Ingen bra uppdatering alls idag.. Skolan var iaf bra, SO provet gick bra och så. Sen drog jag hem och åkte iväg och red Quilla vilket gick väldigt bra. Hon var superfin och lyssnade bra. Efter det mockade jag och fixade allt innan jag åkte hem. Väl hemma hoppade jag snabbt in i duschen då våra kompisar redan hade kommit. Så för ett stund sen åkte dom hem och nu ligger jag i sängen. Imorgon blir det moppekurs från 9 till 4, och på söndag tror jag bara det är 2 timmar eller nått sånt. Fortfarande ledsen över att jag missar KM:et på söndag.. :( Aja, fler tävlingar eller Pay and jumper kommer väl på hemma plan. 

Förövrigt så kommer helgen bli lite seg, alltid gött med fredag, men inte när man vet att man måste plugga plugga plugga för att man har 4 grejer till måndag och tisdag. 2 prov, 1 engelska
 debatt och 1 jobbig läxa... Och sen även moppekursen fast det ska väl ändå bli lite kul. Nåja, nu måste jag sova, as trött! Puss på er








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<