Good morning

Godmorgon, jag är uppe lite tidigare än vad jag egentligen behöver, vaknade av mig själv... Idag är det iaf första dagen på höstlovet och den spenderas i stallet och på tävling, bra start på lovet om jag får säga det själv! :) Aja, jag ska iaf ta bussen till Alleby vägen sen och åka med Helena in eftersom både mamma och pappa skulle iväg idag och åkte tidigt. Men iaf, jag skulle egentligen vara i stallet vid 10/halv 11 idag men istället då kommer jag vara där runt halv 10. Aja, boxarna behövs mockas så det kan ju lika väl jag göra. Börjar med Q's och så får jag se om jag hinner Ninjas med :) 

Idag ska iaf Carro bara hoppa en klass, så vi lastar runt 12 för att hinna se Erika hoppa sin andra klass också. Finns inte så mycket mer att säga just nu, vi hörs under dagen, hoppas ni får en bra lördag! Puss 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<