Final i sanktan

Lördagar brukar vara en stalldag för min del, men idag har jag bara varit hemma. Det är ju teorivecka på Alleby denna veckan. Vaknade vid halv 11 imorse, jätteskönt att få sova ut, varit rätt trött denna veckan.. Men iaf efter att jag hade vaknat åt jag en god frukost med la familia och sedan tog jag det bara lugnt och vaknade lite mer till liv innan jag började pluggade lite. Så nu har jag varit ute hos min lilla prins och gjort fint hos han, satt in ny saltsten och kalksten, gjort rent och lagt in nytt hö. 
Resten av dagen ska jag plugga, fixa iordning mig, äta och sedan kommer mormor och morfar och hämtar mig. Vi ska åka in till stan och kolla när Julia och Matilda spelar fotbollsmatch, final i Sanktan mot Eriksberg. Bara att hoppas på att dom vinner detta året också, grymmisar! Det är eftermiddagens planer, nu ska jag fortsätta läsa. Ha en bra lördag! 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<