Dröm sött

Nu har jag krupit ner i sängen efter en lång tisdag. Började dagen med en sovmorgon, och sedan var första lektionen idrott med samarbets övningar, roliga och jobbiga! Fortsatte sedan med lång rast, musik, engelska där vi hade våran debatt idag vilket gick bra. Sedan avslutade jag dagen med hemkunskap. 
Efter det drog jag hem till Emma och pluggade spanska, käkade pizza och skrattade tills vi låg dubbelvikta ;) Haha, jag gick iaf hem sen igen runt halv 9 och hoppade in i duschen och nu ligger jag här i min säng. 

Imorgon har vi bara 3 lektioner, dom som är på förmiddagen, för sen ska vi in till stan för att det är niornas dag. Så man har typ "anmält" sig till det gymnasiet och den linjen man har tänkt sig att kanske gå, och så besöker man det imorgon. Nåja, mer om detta imorgon. Har även fixat ett tidsinställt inlägg tills imorgon och sen ska jag även försöka svara på en fråga angående de klädcollaget jag la ut tidigare idag. 
Puss på er 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<