Dagens planer

Då var det torsdag, inte långt kvar på lovet... Det har gått fort, för fort. Skulle inte säga nej till en vecka till med lov ;) Men aja, denna torsdagen händer lite olika saker. 
Började dagen med att fixa mig och städa rummet lite sen käkade jag frukost och sen åkte jag och pappa iväg en sväng för att kolla moppehjälm. Dock fanns den inte inne så vi skulle komma tillbaka imorgon. Efter det körde pappa hem mig till Evelina så nu är jag här. 
Om en stund ska vi åka iväg och käka pizza innan vi drar oss ut till stallet. Jag ska rida Ninja och hon Roddan. Sen väntar hoppning på Rufus för min del ikväll och sen kollar jag nog när Eve rider sin lektion innan vi åker hem igen :)

Jag tog med ett USB minne till Eve nu så vi kunde lägga över bilderna från senaste gången vi fotade med hästarna. Så jag tänkte redigera några bilder när jag kommer hem ikväll så ni får se några :) Nåja, skriver sen igen! Puss o kram 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<