Alla dagar

Idag blev en bloggfri dag typ. Är så trött efter vandringen, och har ont i mitt knä och haltar just nu fram haha. Men ändå var jag med på idrotten förut, jag och 6 personer till av 24 i klassen haha. 5 var sjuka och resten kunde inte va med, eller typ "glömt" kläder ;) Aja, dagen har iaf gott rätt fort och efter de drog jag och Emma hem till mig och pluggade och så. 

Vandringen gick också bra. I måndags gick vi 2,2 mil. Började gå i hela gruppen men sen efter hand kom man ju bort ifrån varandra. Så som max gick vi 7 pers och sen var det mest jag, Emma och Annie som gick. Sen stötte man ju på några från klassen påvägen ibland. Iaf så var vi framme efter 6 timmar, och då hade vi ändå gått på bra! När A-laget (den andra korridorens 9:or) var ute och vandra gick dom 2 timmar kortare än oss den första dagen och började även tidigare på morgon, och ändå tog det kanske 1 timma längre för dom att gå haha. Men iaf, så kom vi fram och lagade mat och fixade tält och sen gjorde vi brasor och umgicks, väldigt mysigt faktiskt. Sen sov jag typ 1 timma den natten. Sen på morgonen fixade vi iordning allt och åt frukost innan vi gick dom 8 km som vag kvar. Och det var så skönt att komma fram, och se det som var slutet. Efter det åkte jag hem, tog en varm dusch, la mig i soffan och åt och sen på kvällen kollade jag film och tog det lugnt. 

Imorgon blir det en lugn skoldag, sen hem och plugga och sen iväg till stallet för att rida! Så vi hörs imorgon, puss 








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<