13 - sunday

Körningen idag gick jättebra. Jag mötte upp Anton, Jennifer och Sofia där imorse så tog vi på oss jacka, handskar och hjälm. Sen gick han igenom lite grejer innan vi fick börja köra. I början körde vi mest runt, sen började vi öva med blinkersen när vi körde. Efter det körde vi slalom mellan 16 konor som stod rätt tätt. Efter det lite zick zack svängar, sen vara det dags för att skjutsa varandra. Efter det körde vi själva igen och till sist skulle vi gasa full gas på en raksträcka för att sedan mjukt bromsa in. Även fast det bara va vi 4 idag så hade vi as roligt. Men iaf, när nästa grupp kom och skulle köra när vi var klara gick vi in och gjorde ett grupparbete och åkte sedan hem. Vi körde i typ 2 timmar idag, sen tog det ju lite tid innan och sen grupparbetet på slutet, så va där 3 timmar typ. Var hemma igen runt 12.

När jag kom hem var det bara att sätta igång och plugga.. Så nu har jag gjort spanskan tills imorgon, pluggat på hemkunskaps provet tills på tisdag och kollat lite Världscuphoppning. Nu ska jag ta mig en dusch och sedan kolla Solsidan, efter det blir det lite sista plugg inför matteprovet imorgon. 

Förresten så vara det ju KM idag på Alleby, fortfarande ledsen över att jag inte kunde vara med :( men aja.. Hoppas iaf att det har gått bra för alla som hoppade både clearround och KM, och ett stort grattis till er som blev klubbmästare!! :) 
Puss på er / E







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<