Sista timmarna som 14-åring

Onsdagen är över och nu är det bara några timmar kvar tills jag är 15, för imorgon fyller jag nämligen år! 
Dagen idag har spenderats i skolan med lite olika lektioner. Slutade vid 3 och drog då hem och åt lite innan jag läste lite svenska och städade av rummet lite. Har inte gjort så mycket mer faktiskt, allmänt lugn onsdag. 

Min födelsedag imorgon kommer också spenderas i skolan. Gött att vi går kort dag imorgon, till klockan 2, och sen har vi även en håltimma. Nåja, sen ska jag iaf dra hem och sen på kvällen blir det att åka till stallet för att hoppa Rufus och sen hem igen och ta det lugnt och mysa med familjen. På fredag kommer släkten hit på lite kalas, så det ska också bli roligt/mysigt! 
Nu ska jag avsluta min kväll med att kolla det senaste avsnittet av Paradise Hotel, puss och godnatt på er! 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<