Så sjukt grymma

Då var helgen slut och den har verkligen bara bestått av häst, häst och häst. En rolig helg med bra tävlingsdagar, gott sällskap och världens bästa Carro och Quilla som har gjort riktigt fina rundor. 
 
Igår hoppade hon bara en klass, 1.20, så vi lastade runt 11 och så tog det lite mer en 1 timma till Trollhättan. Dock hoppade inte Carro förräns vid halv 6 på kvällen för att det var rätt många starter och många efteranmälda osv. Iaf så red dom en fin runda och det såg ut som att dom hade ett bra flyt genom hela banan, 1 litet pet i omhoppningen och en idiot som stod bakom sista hindret med sin häst när Carro red mot det.. Den tanten kunde inte ens be om ursäkt på ett bra sätt efteråt.. Nåja, om man ska bortse ifrån den konstiga tanten så gjorde dom en jättefin runda! Efteråt gick vi 1.30 banan och etfer det åkte vi hem och var väl hemma runt 8, halv 9 typ.
 
Idag hämtade Carro mig vid 7 så åkte vi och lastade och åkte sedan iväg igen. Idag började hon med att hoppa en 1.20 runda med ett pet. Efter det skulle dom hoppa en 1.25 runda som var ackumulator hoppning, då ligger hindrerna, vad jag hörde, mellan 1.20-1.35. Dom första på 1.20-1.25, sen blir det 1.30 och sen kom Joker hindret som låg på 1.35 vilket dom hoppade utan några problem. Det var de Joker hindret dom hoppade bäst på hela banan, såå grymma!!  I denna klassen rev dom 6:an då Q trampade om precis innan, så 6 poängs avdrag blev det. 
Efteråt så stannade vi och kollade på 1.30 starterna innan vi åkte hem. Var väl hemma runt 5 och började med att mocka hos hästisarna och efter det skulle Carro vara med när Linda, Ebba och Gunilla red så det kollade jag på också och sedan skjutsade Carro hem mig snäll som hon e! <3 
 
Så ja, exakt 12 timmar var vi borta idag, från 7 till 7 haha ;) Rolig helg och sista för denna tävlings säsongen. Måste bara säga det att man blir lika imponerad varje gång Carro och Q går in på banan, så sjukt grymma!! <3 Nu ska jag sova, riktigt trött. Långt inlägg, jag vet, men jag måste ju skriva om helgen ;) Natti, vi hörs imorgon! Puss
 
 




» carro

DU E BÄST!!!!

2013-11-26 // 22:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<