Några julklappar

Dålig uppdatering idag, jag vet.. Under dagen har jag gjort lite olika saker. Började dagen med ett fys pass på idrotten, sen musik, engelska och hemkunskap. Efter det skulle jag ha utvecklingssamtal, jag tycker egentligen bara att det är onördigt men aja. När jag kom hem efter det käkade jag lite mat innan jag och Annie åkte in till stan. Så under eftermiddagen och kvällen har vi bara gått runt i stan och tittat lite. Jag fick med mig två julklappar till Carro, en till en kompis och lite så. Och efter att vi var klara där tog vi bussen hem och var väl hemma runt 8. 

Imorgon blir det först skolan till klockan 3 och sedan ska jag hem och plugga lite, fixa mitt rum och lite så. Men mer om detta imorgon, nu ska jag kolla Paradise Hotel. Puss och kram 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<