Moooppe

Förut skulle ju jag och pappa iväg för att kolla på en moppe, och det slutade med att vi köpte den och att den fick följa med hem :D Så nu står den ute i garaget. Det tråkiga är att jag inte får köra ute på vägen än.. Men jag får köra lite här hemma och på vägen utanför sålänge haha ;) Hade tänkt fota den imorgon så ni får se den :) 

Just nu sitter jag och kollar film och tar det lugnt. Imorgon ska jag iväg till stallet för att rida Q och Ninja. Jag och Eve åker dit tillsammans, så efter att hon har ridit Roddan och jag ridit Quilla ska hon fota mig och Ninja :) Sen ska jag hem och plugga lite och sen ut och ta kort moppen. 

Nåja, med detta inlägget säger jag godnatt! Vi hörs igen imorgon! 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<