it's friday

Jag somnade igår när jag hade tänkt blogga.. Var så sjukt trött. Men lektionen igår på Rufus gick bra. Tempot var bra, bara han som typ rev 3 gånger men annars gick det bra. Jenny sa att han är blir lite framtung och att jag skulle höja handen, sitta och trycka på så han kommer upp lite. Men aja, det gick la bra, helt okej som jag brukar säga ;) 
 
Just nu sitter jag i skolan och har precis kollat ett avsnitt av Ravenswood, en spinoff serie av PLL, spännande kan man lugnt säga. Efter lunch ska jag ha SO-prov och efter det är det bara NO kvar innan jag slutar. Senare ska jag iväg till stallet för att rida Ninja. Och ikväll ska jag bara ta det lugnt, efter att ha pluggat varje kväll typ så ska jag idag typ chilla på livet haha. Ha en bra fredag allihopa, hör av mig senare, puss
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<