Helgens planer

Ninja hade energi så det räckte och blev över idag haha. Efter att jag skrittat fram och jobbat lite i skritt så travade jag rätt länge. Eftersom hon hade så mycket engergi så var hon rätt tjafsig och inte jätte villig till att jobba. Men vissa delar under passet gick hon bra och skötte sig fint. Jag gjorde ingen stor grej av det heller, ville inte bråka så mycket med henne! 

Efteråt mockade jag iaf, fixade mat och runt 7 åkte jag hem. Just nu ligger jag i soffan och kollar tv. Imorgon ska vi först träffa farmor och farfar och äta lunch med dom då farmor har fyllt år, hela 71 ;) Efter det lite senare ska vi iväg till mina kusiner då min morbror har fyllt år. Sen sover jag där tills på söndag för då ska jag, Julia, Matilda, mormor och morfar till Ullared. 
Så ser min helg ut. Skulle egentligen följt med Carro på tävling på söndag men det kunde jag inte nu. Förresten, om ni har några speciella önskemål på inlägg får ni gärna kommentera/säga dom så jag vet :) puss och kram 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<