Grym födelsedag

Jag har haft en jättebra födelsedag! Imorse kom familjen upp till mig och sjöng med paket och lite frukost på sängen. Efter det fixade jag iordning mig för skolan där jag möttes av gratulationer under hela dagen både i skolan, på sms och på Facebook. Gick i skolan till klockan 2 och sen drog jag hem och chillade tills jag åkte till stallet. 

Ännu fler gratulationer och hoppning på Rufus hade kvällen att bjuda på. Carro var där idag också, och självklart blir jag lika glad varje gång! Hon hjälpte mig idag också, och jag är faktiskt ganska nöjd! Första gången slarvade jag, bara mitt fel att han landade i fel galopp, det hade jag kunnat fixa bättre. Andra och tredje gången gick det rätt bra. Bara på ett hinder som det blev lite missförstånd så jag hoppade lite före honom, vilket ledde till att vi rev. Men annars så tycker jag att det kändes rätt bra andra och tredje rundan. Han landade i rätt galopp, och det kändes som att han lyssnade bra på mig och att jag lixom hade honom med mig. Så jag är rätt nöjd! :) 

Efteråt fixade jag honom, snackade med lite folk och sen åkte jag och mammi hem. Väl hemma hoppade jag in i duschen och sen blev det en mys kväll med familjen! Imorgon blir det först skola och sen kommer släkten hem på kvällen för lite kalas. På lördag antagligen kommer det nog upp bilder på alla mina presenter! :) puss och kram 

Tack en en gång till alla som gjort min dag grym och för alla fina gratulationer! <3 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<