Fredags häng

Och så var det fredag igen, veckorna går så sjukt fort! Idag har det varit kass uppdatering, I know.. Men jag inte haft så mycket tid till att gå in och skriva ett riktigt inlägg faktiskt. Började dagen med att kolla på en film på svenskan och matten. Efter det hade vi skolans val vilket var chill. Efter det skulle vi ha SO, men läraren var inte där idag så vi satt och jobbade själva i en liten stund och sen resten av lektionen dunkade vi hög musik i klassrummet och hade det nice! Efter det lyckades min skol dator gå sönder också.. Det roliga va att skärmen gick sönder genom att Alex gav datorn till mig? Men antagligen har vi råkat slå i den i typ väggen när vi vände oss om utan att vi märkt något haha. Aja, jag får iaf en ny på måndag så det är bra. 

Slutade vid 3 och drog hem och fixade lite innan jag fixade till mig själv och bytte om innan gästerna kom vid 6. Vi har precis käkat en god middag och efterätt och jag har fått så fina presenter så! Just nu sitter jag och mina kusiner och kollar idol och kvällen kommer fortsätta lugnt! 
Vi hörs igen imorgon, puss och kram 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<