Boxning

Hemma från skolan. Började dagen med ett jobbigt boxnings pass på idrotten, dock va jag jätte tränings sugen idag så jag ville göra fler gånger än vad vi skulle, vilket vi gjorde även fast alla andra inte ville haha. Sen i dom sista övningarna vi skulle göra, när vi hade lagt till springning och armhävningar, situps, upphopp och hopprep, så orkar inte Melanie mer (som jag va med) så jag gjorde hennes saker också haha, som sagt, tränings sugen och det va gött!! 
Nåja, fortsatte sedan med håltimma, musik, engelska och hemkunskap och slutade nu vid halv 4. 

Planerna idag har inte förändrats, så plugg står fortfarande på schemat! Blir att plugga så mycket som möjligt på SO:n och sen läsa den där svenska boken.. Hörs senare! 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<