äntligen fredag

Fredags morgon och om några timmar är det äntligen helg. Det ska bli så skönt efter denna veckan fylld av olika saker framför allt i skolan. Idag har jag 5 lektioner som väntar, en redovisning och sen slutar jag. Efter skolan ska jag dra mig iväg mot stallet för att rida och pyssla om Ninnis och sen ska jag nog hjälpa Carro om hon behöver hjälp med något inför imorgon. 
Helgen kommer bestå av två tävlingsdagar, imorgon startar dom bara en klass och på söndag startar dom två klasser. Sista tävlingen för säsongen denna helgen, sen får vi vänta ända till februari :( Nåja, det ska bli kul att åka iväg till helgen, var ju inte med på den senaste tävlingen då jag inte var hemma.. 
 
Hoppas ni får en härlig fredag, puss och kram 
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<