Allt och inget

Just nu är jag ensam hemma då mamma och pappa åkte med Victor när han spelar match. Själv stannade jag hemma då jag inte orkade följa med och titta. Mina planer för kvällen är att bara vara hemma. Ikväll blir det tacco mys med familjen och bara ta det lugnt. Imorgon på morgonen åker mamma och mormor iväg till Spaninen, hade verkligen inte vart fel att följa med. Men men, nu skulle bara dom två åka så dom får ha det så bra i värmen ;) 

Förresten så märke jag förut idag att mina ridstövlar hade börjat gå upp i en sömm. Så tills att dom är lagade så får jag rida med mina chaps. Kan egentligen rida med stövlarna ändå tror jag, men det är ju onödigt ifall sömmen går upp mer. Men vi ska iaf lämna in dom så snart som möjligt och det borde ju inte ta så lång tid att laga dom eftersom det bara är en liten sömm som har börjat gå upp. 

Detta blev ett inlägg om lite allt möjligt kände jag men jaja ;) Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan ska jag lägga upp bilderna på mina prestenter, puss 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<