2 hästisar

Ninja skötte sig bra förut, var pigg, glad och duktig. Jobbade en del i nedsittning idag vilket gick bra till en början, sen försökte hon nog komma undan lite genom att börja tjafsa.. Men efter bara en liten stund slutade hon och gick fint igen. Hon var duktig idag, så jag är nöjd :)
Sen väntades ju hoppning på Rufus vilket gick både bra och dåligt idag. Vissa gånger lät jag det gå lite fort, jag skulle tagit tillbaka honom lite mer. När vi skulle hoppa kombinationen sista gången gick det lite för fort och han hoppade av på något konstigt sätt i ett halvt språng typ. Så han han hoppade mer in i hindret en över det haha, men sen hoppade han utsprånget ändå och det fixade han bra. Där skulle jag tagit tillbaka honom lite mer så hade vi kommit mycket bättre. Aja, vi kom en gång till och då gick det bättre.
Carro fotade oss idag, och dom bilderna jag fick se var bra så jag hoppas att resten är det också och att jag inte ser allt för konstig ut när hoppar. 
 
Jag har inte hunnit redigera så många bilder nu på kvällen från senaste fotograferingen med Quilla, men jag ska fortsätta med det imorgon hade jag tänkt. Så då får ni en liten bildbomb också :) Hoppas ni kommer gilla den! Nåja, vi hörs igen imorgon för nu går ögonen typ i kors på mig, trött tjej här. Puss o godnatt
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<