Sooool

Helt underbart väder idag, wiiihhooo!!
Och första dagen på veckan är avklarad. En rätt så chill dag, matte, håltimma, på engelskan och so:n kollade jag bara på presentationer och sen var det spanska. Hemma har jag fixat min Prezi grej tills imorgon i svenskan, berätta om en serie, och såklart valde jag Pretty Little Liars. Förresten så är det bara 37 dagar kvar till säsong 4 kommer ut, samma dag som skolavslutningen haha :D
Aja, lätt att berätta om det lixom!

Sen har jag inget mer för på onsdag är det elevens val där jag fick 'foto' sen är vi lediga torsdag, fredag. Sen helg, sen fortsätter elevens val måndag, tisdag och sen Trulsefestivalen på onsdagen. Och efter det 2 skoldagar och sen helg igen, det skulle jag kunna vänja mig vid, helt okej lixom ;)

Allt för idag, see ya / E

Världens finaste tjej, Ninja <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<