Rast

Har haft skolans val nu och jobbat med vårat NO projekt på datorerna, så därför kunde jag passa på att blogga lite nu. Försov mig imorse.. Vaknade när larmet var ställt, satte mig upp och var typ vaken och sen kommer jag inte ihåg något mer förräns jag vaknar och lektionen hade börjat för en halvtimma sen.. Aja, kom iaf iväg till skolan fort, och nu ska jag strax ha Matte. Sen blir det lunch, NO, slöjd och till sist svenska, och slutar vid 20 i 4.
 
Annars händer inte så mycket, fortfarande ingen mobil. Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra, inga planer alls, får se vad som händer. Kram på er / E




» Maria

Du får skicka mina bilder idag om mailen funkar :*

2013-05-21 // 20:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<