Låååång dag - dressyr

All jävla text försvann, whhhhaaaa jag orkar inte!!!!

Hemma igen från en lång dag. Var ute i stallet vid 10 ungefär, gick runt lite och sen skulle Maria rida fram vid 11/ halv 12. Andy var glad och framåt, hennes start gick klockan 12. Inne på banan var han också framåt och taggade galoppen, såg man på hela honom lite innan hon skulle lägga fattningen ;) Han studsade till en gång vid en förhållning innan avsaktingen, men men. Annars var dom så duktiga så, tråkigt att domaren inte skrev något positivt bara...
Aja, vi fixade iaf iordning honom sen gick jag och mockade hos Quilla och när jag kollade in hos Ninja var det redan mockat. Så efter det hamnade jag i Cafet tills Maria skulle rida sin andra start som inte var förrän klockan halv 8 (!!!!!) alltså 7 och en halv timmes väntan.. Aja, jag stod som sagt där inne och hjälpte till lite och pratade lite med Carro. Sen till slut var det dags för Maria att börja göra iordning Andy igen. Han var lite tröttare till denna klassen, men ändå lite kvar att ge ;) Studsade till på samma ställe innan avsaktingen, men dom var så duktiga ändå!! Så fiiina sååå!!

Sen var det dags för prisutdelningen, där Felicia och Herkules kom 2:a för D-ponny privat och Jenny Hall 4:a med Esperanza. Sen kom Felicia 1:a med Zingo i C-ponny lektion. Och laget kom 2:a. Bulycke vann, grattis!

Tävlingar på alla håll och kanter idag i både dressyr, hoppning och gymkhana. I hoppningen hade Sandra och Ninja kommit 3:a i privat, grattis igen, grymt!! :D Och Mimmi och Salami hade kommit 3:a lektion, grattis! Och för Gymkhanan hade det också gått bra, 2:a, 3:a och 2:a :)

Men nu måste jag sova, trött som tusan! Jag var inte hemma förrän 9. Jag tyckte det var länge att vänta 4 timmar på en hopptävling, jag ska inte klaga... Men det var kul att se Maria och Andy ;)
Puss och godnatt / E

3 smakprov från dagen:





åhhh gud va fina dem är :D

2013-05-06 // 21:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<