Kväll, Japp Japp

Eve hämtade mig vid 2 förut och så åkte vi ut till stallet. Pratade lite med C innan jag tog in en grå Ninja... Det var det värsta jag vart med om när det gäller smutsighet på henne... Borstade iaf henne utomhus och efter ett tag var hon faktiskt brun igen ;)
Pratade lite med Sandra, fixade betfor och gick och gjorde lite allt möjligt medans Helena och Eve fixade sina hästar.

Ridandet gick bra, Ninnis var duktig. Efteråt mockade jag och och chillade lite på det innan jag tvättade av Ninjas ben och tvättade svansen inför imorgon. La på henne ett gott täcke och åkte hem.

Imorgon hämtar Carro mig typ kvart över 6, både Q och Ninja följer med. Och så ska även Josefina ha med Heddan och Josefin ha med Rufus, så blir att åka i hästbussen. Japp Japp, men vi hörs imorgon blooooooggeeeeen! Natti /E






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<