I like it

Ännu en chill dag. Skrivit ut mina foton, alla fick inte följa med, ångrade mig lite där i sista sekunden. Sen har jag iaf skurit ut dom och satt svart papper bakom. Det har varit kul att få pilla lite extra och lära sig lite nya grejer runt bilder. Så imorgon blir det "utställning" av bilderna på Trulsefestivalen, dock typ onödigt.. Jag orkar inte ställa ut ju, vem kommer ens kolla lixom? Nää det var lite onödigt. 
Annars är la Trulsefestivalen rätt så okej, 9:orna spelar och lite så, och det är lite olika grejer. Dom som ska börja 6:an till hösten kommer för en första titt typ. Börjar iaf klockan 12 och slutar klockan 6 (...). 
 
Men nu ska jag sätta igång att plugga matte, skriver mer sen. Puss /E





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<