Hoppningen

Jag drog med Annie hem förut och vi chillade i solen och åt lite innan jag drog iväg till stallet. Jolie var inte bättre, så idag blev det Ajax för min del, vilket gick över förväntan. Första gången jag satt på honom och om man bara får lite fart i honom så hoppar han ju bra. Hoppade iaf 4 hinder som stod på lite annorlunda platser. Men det gick bra, och han var riktigt trött efteråt, då hade han allt kämpat på så bra han bara kunde :)
Jag fixade iaf han och gick bort och kollade på Evelina. Och sen åkte vi hem.

Ninja är ju halt och var inne på Ale idag för att kolla upp det och fick stanna där över natten, lillan :( Hoppas verkligen att hon blir bättre, bästa tjejen!! Imorgon blir det först skola till 11.20 och sen hem och fixa och sen till stallet för att rida Q :) Puss och godnatt, hörs imorgon / E






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<