Här ska det vara en rubrik

Idag kommer Carro hem igen från Gymkhana tävlingen i Norge, alltså var det sista dagen för mig denna helgen att ha Q. Tack för att jag fått rida henne den här helgen Carro!
Var ute i stallet mellan 11 och 12 och fixade iordning henne. Red ut en sväng först och travade och skrittade fram. Sen blev det lite ridande i paddocken där hon gick bra i galoppen. Efter det, segade jag jättemycket, jag fixade henne och lät henne äta sin betfor, och släppte sedan ut henne i hagen. La maten i krubban och blandade nya mathinkar, tvättade benskydden, la in hö, mockade och la in nytt spån. Gött att bara ta det lugnt, sen kom mamma och hämtade mig.

Nu kommer min kväll bestå av att plugga lite och skriva ut några grejer och sen blir det nog film mys. Imorgon börjar en ny vecka, och den har jag bestämt ska bli bra! Puss på er / E






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<