Glad chey

Wiiiii, världens bästa Carro fixade så att jag fick Jolie idag :D Du hade rätt, jag blev glaaaad!! <3 Nu kan hon iaf börja gå med i våran grupp igen och hoppa. Och jag kände idag att jag tyckte det var roligare, för att jag satt på en häst som jag tycker mer om.
Vi hoppade iaf 3 kombination, med först 2 galoppsprång och sen 1. Jolie var väldigt lugn och fin i uppvärmningen i både skritt, trav och galopp. Hon var även lugn den första gången vi hoppade, sen insåg hon nog vad hon faktiskt höll på med ;) Haha, för efter det blev hon trippig och pigg och kunde hoppat dom hindrerna hur många gånger som helst, hon var iaf sig själv ;) Haha lillan! Jag är iaf glad att hon är tillbaka, kommer bli ännu roligare nu igen, saknat henne :) Knäppis häst <3

Tyckte det gick rätt så bra, om man ska tänka allting förutom långsidan innan man skulle vända upp och hoppa ;) Annars skötte hon sig jättebra!
Drog ett caféhäng efteråt med Sandra, Carro och Jossan. Och sen mockning hos Ninnisen och blanda mat. Kollade en stund på Gymkhanan innan jag och Annie åkte hem.

Matteprov imorgon, annars är dagen lugn i skolan. Sen åker jag ut till Ninja, fixar, rider och pussar på henne. Så vi hörs igen imorgon / E






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<