Finaste Quilla

Efter utvecklingsamtalet åkte jag med mamma hem och sen åkte jag ut till stallet. Tog in Q så att hon fick äta lite och sen gjorde jag och Helena iordning hästisarna och gick ut till paddocken. Åh jag är nöjd med passet för att vara , jag tror det är 3:dje eller 4:dje gången. Hon är så sjukt fin den hästen så det är inte klokt, ska bli riktigt kul att få ha henne denna helgen! Hon var iaf jättefin hela tiden, hoppade till för lite småsaker men fortsatte sedan som inget hade hänt ;) Hon är mycket mer att rida än Ninja, och det känns ju lixom typ i skritten men framför allt i traven och galoppen. Men iaf så var hon riktigt duktig!
 
Chillade lite cafet innan jag gick ut till henne igen och mockade och gav henne sin betfor och blandade nya mathinkar. Träffade även på lilla shettisen Musse uppe vid skåpen och höet, där stod han och hade det bra vid den stora höbalen, haha! Kollade iaf så Q hade hö och sen åkte jag hem.
 
Nu har jag fixat lite grann på datorn och har ingen aning om vad jag ska göra nu haha, snapchatar lite med Alex och så. Vi hörs igen imorgon, puss / E





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<