En torsdag som denna

Började dagen med att NO'n var inställd, så började inte förrän 20 över 9 med bild. Efter det var det lunch och sen iväg till skatås med 6 andra tjejer i klassen. Mötte resten av klassen när vi kom fram. Dom 3 andra 8:orna i A laget hade redan gjort eftersom dom hade på förmiddagen och vi 2 8:or i C laget hade på eftermiddagen, så den andra 8:an höll på när vi kom dit. Sen skulle även 9:orna göra det idag också, så det var en klass kvar när vi kom dit också. Men iaf så skulle vi springa 3 banor med 5 kontroller på varje. Gick la bra, hittade varje kontroll och det är la nice att orientera.
Åkte hem sen och så kom Eve och hämtade mig och så åkte vi till stallet.

Jag hade Heddan vilket gick helt okej, har gått bättre. Jolie kan snart börja gå igen också, glad Elin, tror jag kommer tycka det är ännu lite roligare då. Lille Jolie :) Men aja, fick sagt hej till en hes liten Carro innan jag åkte hem också ;)

Annars har jag läst igenom idrotts förhöret jag ska ha imorgon med orienterings märken, alla ser typ likadana ut, så får se hur det går. Sen ska jag även ha SO redovisning imorgon, så är den klar också. Äntligen börjar pluggandet lugna sig lite, har varit mycket den sista tiden...
Men nu ska jag sova så jag har lite krafter tills imorgon, freeeedaaaag, alltid är den dagen lika älskad, vecka efter vecka!
Puss och godnatt / E






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<