En onsdag som denna

Tjäna! Skolan har varit chill idag, typ ingen spanska lektion sen SO, sen idrott där vi spelade typ oseriös fotboll, lunch, matte och där jag fick reda på att jag hade fått B på mitt senaste matteprov, typ lite glad ;) Och till sista svenska där vi satt och kollade redovisningar. Så ja, as go dag. Efter att jag slutat och kommit hem så åkte jag, mamma och mormor iväg för att kolla lite i affärer. Vi skulle egentligen bara kolla efter skor som jag kan ha till konfan och skolavslutningen, men det blev lite kläder också ;) Fick med mig 2 tröjor och ett till skärp och 2 par skor och sen en till tröja från mormor :)
 
Så ja, det är vad jag har gjort idag, träffade även Maria inne i en skoaffär haha ;) Men nu ska jag plugga lite hade jag tänkt, ha det bra.
Puss / E

 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<