En glad tjej

Så himla go onsdag idag asså. Började med en helt okej spanska lektion, efter det var det en film på den korta so lektion och sen idrott. Go lunch i skolan och sen var det dags för den stora debatten där vi skulle försvara våra energikällor så bra som möjligt mot andras påhopp. Det gick bra för oss 3, faktisk riktigt bra ;) Detta var iaf för både so och no framförallt, men sen kom även svenska läraren in för att höra själva talet typ, vet inte :P Och sen slutade vi.

Jag drog hem och åt lite innan jag och Flisan gick till Alleby. Kollade på gymkhana lektionen och fotade lite grann. Efter det hängde jag bara i Cafet och snackade :) Och sen kom mammi och hämtade mig.

Inget mer i skolan för min del nu, klar med alla redovisningar och inlämningar sen några veckor tillbaka, så har bara haft lite småläxor och den debatten, men nu är det klart :) Sååå gööööött! Så nu hoppas jag att vi inte får någon onödig liten läxa till, nu får det räcka för denna terminen tycker jag ;) Skönt att bara kunna komma hem och slappa eller åka till stallet lixom.

Men nu ska jag sova, läxorna är slut men inte skolan, imorgon väntas en kort torsdag och sedan stallet för hoppning. Hoppas Jolie har blivit bättre, kanske/ kanske inte. Puss och godnatt / E

Fina ängeln, om du bara visste hur mycket vi saknar dig <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<