En braaaa lördag

Så där ja, nu är jag inne igen efter att ha varit ute och träffat Emma, Theo, Alex och Marcus. Träffade dom lite spontant vid 9, och var inne igen typ halv 11 och nu sitter jag här.

Cyklade iväg till stallet runt 11 idag och började med att mocka, sen gjorde jag iordning henne länge. Gick ut till paddocken med Helena, och Maria skulle fota oss idag. Hon var så duktig idag också, så himla grym är hon! Maria tog kort med min kamera och fick en hel del fina kort, finis hästen!!
Skrittade av och så fick hon gå och beta lite. Fixade henne och gav henne mat och betfor, fixade ny mat och gav henne hö. Sen var jag klar där och åkte hem.
Väl hemma redigerade jag bilderna och åt, och sen kollade jag lite på tv innan jag gick ut och träffade dom :)

Imorgon blir det stallet igen, får se vad jag gör då :) Men nu ska jag fortsätta kolla på filmen, puss / E

Smakprov från idag <3





» Maria

Vi vill se mer bilder! :D

2013-05-26 // 16:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<