En bra fredag!

Skolan var chill idag, redovisningar på engelskan som jag redan har gjort. Sen det där idrotts förhöret som gick bra, efter det en SO redovisning som också gick bra och till sist NO. Slutade halv 2 och var i stallet vid kvart över 3. Tog in Ninja och pysslade iordning henne långsamt, mys pys! Satte på det nya pannbandet jag köpte på mässan, och skrittade sedan iväg en sväng innan jag gick bort till manegen.

Idag gick hon som en hel miljon. Var helt själva i manegen till en början, så jag jobbade med serpentiner, avsaktningar och igångsättningar. I galoppen sparkade hon inte en enda gång, bara galopperade på! Travade av henne och sen skrittade jag ut en sväng som en lång avskrittning efter att hon varit så himla duktig.
Fixade henne, gick runt lite över allt, sen tog vi ut och fotade henne och mig (bildbomben i inlägget nedanför). Sara sa att hon kunde fota, så det var ju gulligt av henne :) Mockade och fick hjälp av Ebba innan vi gick bort till stora manegen och kolla hoppträning och träffade Carro. Satt och pratade lite med henne innan hon gick igen, hoppningen var inte så rolig ;)
Sen gick jag bort till stallet innan mamma kom och så pratade jag lite med Maria och Matilda. Satte på det nya pannbandet på Ninjas fina träns, och tog det pannbandet som satt där på och satte på Hacket istället :) Sen var jag hemma igen typ kvart i 9.

Imorgon blir det stallet igen, men nu är jag super trött! Sov så gott så hörs vi imorgon, puss /E






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<