Braaaaa lördag

Vaknade runt 10 halv 11 imorse, segade väldigt mycket, åt frukost och fixade mig och var i stallet vid 12. Gick runt och chillade på det i shorts och linne, snacka om Sverige verkligen levererade idag!!! Red Quilla också, eller jag skrittade ut med lite trav och en liten galopp. Sjukligt varmt, uppdragna ridbyxor, converse och linne. Fixade hos henne. Och när allt var klart så började Pay and Jumpen.

Evelina skulle hoppa Roddan på 70 cm och det gick bra, felfritt. Carro skulle hoppa Ninja på 2 stycken 120, den första rundan gick dom felfritt på (första 0:ade 120, grymma!!!) och den andra rundan fick dom 2 ner. Men åå vad dom är braaaa! Åkte iaf med Rebecka hem sen.
Och sen hem till kompis, jao. Så har min väldigt bra lördag sett ut.

Imorgon (eller idag, eftersom klockan är över 00.00) har jag konfa från 11-14. Så jag hinner varken åka till Alleby och kolla Bohuscupen Ponny Hopp innan konfan eller efter. Tävlingen börjar 10 och slutar la runt 3, så det är en timma innan och en timma efter, inte så står idé att åka dit då ;)

Men aja, Natti bloggen / E





» mimmi

Toh du några bilder? :)

Svar: Hann tyvärr inte ta några när du hoppade då jag var inne på framhoppningen :(
olssonelin.blogg.se

2013-05-19 // 00:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<