Bedtime

Vet inte ens vad jag håller på med, går någon helt annan stans en vart jag ska och bara virrar omkring, ja, jag är trött.. Men de är det värt efter 2 bra dagar med tävling och bra resultat och rundor!

Imorse vart jag verkligen trött, glömde av vad jag skulle upp och göra, vad är det som är idag och varför ringer klockan såhär tidigt? Haha, kom iaf upp ur sängen och blev upphämtad idag igen :)
I 1.10 gick dom felfritt och hamnade precis utanför placering, segt! :( Men det såg iaf superbra ut. Lång väntetid och sedan var det dags för 1.20 där dom fick 2 ner. Men även här såg det bra ut, och ut från banan kom en trött Carro som hade gjort sin 6:te start på 2 dagar. Herregud, att hon orkar alltså.. Hoppas hon är nöjd med sig själv också och inte bara hästarna!! För det ska du vara, du är grym!

Eftersom jag skulle vara hemma mellan 2 och 3 och Carro skulle stanna och kolla 130 hoppningen, vilket jag också hade velat göra.. Men det var en del starter kvar i 120 innan den klassen började :( Så åkte jag hem med Anna och Ludde. Väl hemma fixade jag mig lite snabbt och sen kom dom som skulle komma.
Åt grillat och så, och sen kollade jag och Julia och Matilda på en bra film, myspys! :)

Men nu måste jag sova, trött tjej! Imorgon fyller bästa pappa år också.
Kram på er, natti /E






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<