Bästa tjejen

Nu äntligen börjar jag skriva på detta inlägget. Har haft datorn framför mig redo för att skriva ett inlägg hur länge som helst nu, men inte börjat, för lat! Har varit slö hela denna kvällen, spel listan på Spotify har rullat långt ner till låtar som inte ens är bra, men jag har inte orkat byta, för slö, för slö.. Emma och 4 killar ville igentligen att jag skulle hängt på dom ikväll och hitta på något kul, men jag orkade inte haha.. Känner mig jätte social..., men om jag inte hade varit så slö just ikväll så hade jag följt med och hittat på något. 
 
Hur som helst så har dagen varit bra. Skolan var chill, matteprovet gick bra, kändes bra iaf. Trodde även det var idag jag skulle ha utvecklingssamtal, men det var visst nästa fredag, gött! Sen var ju jag i stallet i värmen förut och red Ninja. Red typ 50 min, och hon var duktig, jobbade på som bäst efter galoppen, och var gott svettig efterråt kan jag säga. Och sen skrittade vi med Ebba och Polo ner och sen tillbaka. Hon är så himla bra, bästa Ninnis!! 
Fixade iaf allt hos henne, sen så sa Ebba att hon kunde mocka hos henne gullig som hon är :) Så hon mockade där och jag mockade hos Q, sen fixade vi maten och tog in dom. 
 
Imorgon blir det stallet igen, kameran hänger med, Pay and Jump senare på eftermiddagen. Hoppas ni har haft en bra dag, kram / E
<3





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<