Tävlingsdag

Efter att ha inte kunnat sova i natt så var jag uppe och klar till klockan 6 då Carro hämtade mig. Vi lastade på en taggad Ninja och mötte upp Anna. Väl framme på tävlingen ville inte Ninja stå stilla för 5 öre.. Hihi lillskruttan ;) Började med 1.10 där dom fick en superfin runda med ett litet pet i omhoppningen, synd! Sen var de lååååång väntetid innan nästa start. Blev dock lite stressigt och självklart ska de hända något litet som typ pricken över i:et. Fick iaf veterinärsbesiktjat och kommit i på en kaosad framhoppning... Och sen in på 1.20 banan med funktionärer som var helt tappade bakom en buss typ.. Hur kan man stå och kratta framför ett hinder någon rider mot, och sen bakom nästa hinder?

Kom iaf hem i rätt god tid, runt 2 ungefär och mockade hos Ninja och så fick hon springa i hagen en stund tills jag mockat klart och fixat maten, medans Carro fixade Quilla. Sen kom pappa och hämtade mig. En toppendag idag igen! Fast man märker ju nu att jag inte sovit mer en typ 4 timmar inatt... Rätt trött ;)

Nåja, imorgon blir de skola och plugg. Jippi, tagga typ, eller inte... Nää, vi hörs imorgon igen.
Kramis / E






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<