Stalldag

Hej på er nu är jag påväg till mina sysslingar med mina kusiner. Dagen började med stallet vid 9, fixade Hampus och gick runt lite. Sen kollade jag och Matilda när Eve red och några andra. Sen började jag rida göra iordning Olivia (Matildas häst) medans hon fixade Belle som hon också skulle hoppa. Så började vi rida fram, hon på Belle och jag på Olivia. Red fram henne med några andra och sen lite med Carro och Jenny. Sen kom Matilda ut efter att ha hoppat Belle och tog Olivia, så jag gick bort till Carro och Jenny och Evelina på framhoppningen.
Jenny fick 1 ner i båda 1.10, men ändå supersnygga rundor, Carro gick felfritt i 1.10 med en snygg runda.

Efter de påminde Carro mig om att jag hade Ninja vilket jag hade glömt av, haha. Hade fortfarande i mig att hon skulle vara med att hoppa ;) Men hon skulle iaf bara skrittas i halvtimme, så skrittade Herman-rundan barbacka och så gick Evelina med också :) Mötte 3 stycken krossar i fullfart på Herman rundan, dom saktade som tur var ner när dom såg oss, och de reagerade inte Ninja på. Dock reagerade hon lite mer på när dom drog på när dom hade kommit förbi oss och ner på raksträckan mellan hagarna och på vägen. När vi hade kommit tillbaka mockade iaf och fixade allt annat, och Ninja fick många pussar. Sen åkte vi typ hem kvart i 4, och nu är jag här.

Men aja, senare ikväll eller imorgon eller någon annan dag får ni bilder från idag som jag fotat, och även lite bilder på mig och Ninja som Eve fotade idag. Så vi hörs, bye!

Kramisar / E





Omg ge mig den jackan.

2013-03-29 // 19:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<