Söndag, tredje mars, tvåtusentretton

Dagen började med konfa där vi var bara 8 stycken idag som sedan blev 6 efter kyrkan, men vi hade jäkligt kul! Efter kyrkan grillade vi korv, åt glass och sen typ körde lite skådespel (haha) och efter de lite cp lekar, trodde jag skulle dö av skratt, våra ledare är för sköna, och konfa gruppen också så klart ;) Var iaf slut vid 2 och jag drog hem och pluggade lite, åt middag och sen drog jag bort till Annie och vi typ snackade lite och fixade lite engelska. Var hemma igen mellan 8 - halv 9, och har chillat på de typ.  
 
Skola imorgon, träffa kompisarna, hem och plugga och sen har jag inga mer planer. Prov de närmsta veckorna, så de känns som att jag inte kommer lämna skolböckerna.. Men de löser sig nog, brukar inte vara så svårt att slita sig från just de ;) Men nu ska jag kolla lite serie, hörs igen imorn!
Puss / E
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<