Så duktig!

Hej på er. Nu sitter jag framför tv o myser efter att ha kommit hem från stallet. Åkte dit vid halv 3, fixade Ninja och börjar rida. Hon var riktigt fin i trav och skritt, sen blev de en liten rodeoshow innan hon lugnade sig i galoppen och hade alla benen i backen. Sen efter lite tjat från de andra red jag LC programmet och lite mer nedsittning, och hon gick som en klocka, såååå duktig!!
Gick tillbaka till stallet och satt i Cafet en stund innan jag började mocka. Sen kom mamma in och hälsade på Ninnisen medans jag fixade maten och sen åkte vi hem.

Igår hoppade ju jag även, jag hoppades ju på Jolie, med de visade sig att hon håller på att skrittas igång denna veckan, så de kunde jag ju till och med sluta drömma om ;) Fick iaf först Rufus, sen sa de att jag inte alls skulle ha honom för han var lite skadad. Så då fick jag Beda istället. Väl borta i manegen bytte jag och Sandra häst, så jag fick Hedvig, eftersom Sandra ska tävla Beda. Men de sa jag ju inte nej till lixom, så då hoppade jag Heddan. Och de gick bra, rolig häst att hoppa tycker jag. Så henne ska jag ha istället för Rufus tills Jolie blir frisk :)

Imorgon blir de först Maxi med mamma, sen Myone och sen vidare till stallet, sen hem och bli hämtad av morfar för att åka och kolla på mina kusiners nya häst, och sen sova hos mormor och morfar för att mamma, pappa och Victor ska bort och jag ville inte följa med ;) Så ser min dag ut imorgon, uppdaterar er mer då!

Puss o kram / E






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<