Sa du måndag?

En helt vanlig måndag. Från 8-3 i skolan. 4 lektioner. Kompisar. Och sen hem.

Yes box, hej på er. Haft en bra måndag? Som vanligt eller onormal måndag? Själv har jag gått igenom samma måndag som förra veckan känns de som.. Tur att man har kompisarna som gör allt så mycket roligare! Väl hemma efter allt så har jag ändrat lite i mina engelskaläxa som skulle in idag egentligen, men hade glömt den hemma, så lämnar in den imorn istället. Fixat runt lite och inte gjort så mycket mer.

Fick pratat lite med 1 kusin vitamin idag också på morgonen. Pratade lite om en sak med Julia bara innan vi la på och för hoppningsvis somnade hon om gott igen, dom hade visst studiedag idag vilket jag inte visste när jag satt i skolan.. Sorry Julia. Så brydde mig inte om att slå en pling till Matilda, får väcka henne nästa gång istället ;)

Nåja, imorgon är de tisdag. Lång dag. Segt. Kompisar. Och sen hem.
Kan man leva om samma vecka tro? Hmm, ska sova på de ;) Natti / E





» Julia

Det är lugnt kusinen. Alltid lika roligt att prata med dig och du får ringa när du vill
Puss bästa älskar dig😘

2013-03-05 // 02:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<