Rätt tråkig dag..

Idag har jag bara varit hemma, mamma och pappa har varit iväg och Victor på fotboll. Själv har jag suttit hemma och pluggat. Var ute en liten stund på dagen och försökte fota men gav inte så bra resultat, så tog ut min lille kanin på gräset en stund istället så han fick springa runt där lite. Sen gick jag in igen och fortsatte mitt pluggande.
Har verkligen ingen fantasi till min deckare i svenskan som ska in denna veckan... Helg tomt, den kommer bli såå tråkig. Aja..
Har en del läxor tills denna veckan också.. Svenska, engelska, SO prov på fredag. Så blir att plugga SO mesta dels denna veckan tror jag..

Har även nu senare på kvällen satt in min nya header, hade börjat tröttna lite på den andra. Hade dock ingen bra bild som passa, så fick bli en gammal.
Mer uppdatering imorm istället, finns inget mer att skriva. Puss och godanatt /E






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<