Oh shit, LOOOOV

Hej på er, nu sitter jag i soffan med datorn i knät och pratar med Evelina i telefon. Snackar om allt mellan bloggdesign, stallet och typ cp saker ;) Har ju som sagt varit på Rambergsvallen och inte åkt skridskor, haha, så grymt härligt väder så jag och Emma och Mano drog in till stan och käkade donken och kom tillbaka en stund innan vi skulle hem igen. Så en grymt chill dag. Var hemma igen vid 20 i 2, drar iväg till stallet om en stund med Eve och hoppar förhoppningsvis Heddan, och sen mockar jag hos lilla bästa Ninnis. 
 
Btw, SÅ HAR JAG LOOOOOOV NUUUUU, med en fullspäckad lov vecka framför mig. Börjar med att imorgon blir de stallet hela dagen och fota Pay and Jump med Eve, sen hem till några i släkten med mina kusiner. Lördag blir de rida Quilla med Eve och Roddan på morgonen, sen iväg till kompisar lördag-söndag. Mådag blir de tävling. Tisdag - torsdag ska jag vara hos farmor och farfar, sedan på torsdagskvällen blir de ju ridning. Och till sist konfaläger fredag - söndag.. Aja båda Björlanda grupperna ska med plus Torslanda konfirmanderna och handbollskonfirmanderna, så jag tror de blir roligare än förra gången :) 
 
Men nu måste jag städa/fixa rummet innan mamma säger det en sjuttioelfte gång ;) Hörs sen, dvd! Puss
 




"EVE! Hur stavar man till 70-11?" HAHA DÖR...

2013-03-29 // 19:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<