Kommer inte på någon rubrik

Yeeeey då börjar jag skriva om detta inlägget igen då, eftersom allt bara försvann.....

Godmorgon på er iaf, jag somnade rätt snabbt efter att ha kommit hem från träningen vid typ kvart i 10, tagit en snabb dusch och fått i mig lite mat. Med mobilen i handen bara slocknade jag, hade ju tänkt göra ett blogginlägg, men de sket sig.. Så inlägget om dagen igår får komma senare helt enkelt.
Just nu gör jag inte så mycket, spanskan blev inställd som skulle börjat klockan 8 så aa, inte så mycket att göra för tillfället. Idag efter skolan ska jag med mamma och byta min skinnjacka till en storlek mindre, skulle egentligen gjort de igår men då blev de andra planer under eftermiddagen :)
Idag ska Carro iväg på tävling med Quilla, en unghästhoppning, dock är ju inte Quilla unghäst men man fick vara med ändå ;) Så lycka till C!

Vi hörs under dagen, ett inlägg till är iaf lovat! Puss / E






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<