Klockan är 20.01, och bilden håller på att laddas upp

Ännu en onsdag avklarad och den har också vart riktigt bra, chill och bra helt enkelt. Det går framåt för mig med, nu när Anton håller på att lära mig att shuffla. Han är typ grym på. Hade ju idrott idag och då fixade vi mixningen av alla låtarna och sen måste vi bara hitta lite mer steg då vi har första delen klar och typ halva nästa osv ;) Aja, resten av lektionerna var också bra typ. 
Hemma har jag pluggat den SO:n jag kan, vissa grejer fattar man verkligen ingenting om.. Och nu sitter jag här och skriver till er. Imorgon har jag bara 3 lektioner, sen blir de hem och plugga sista rejset och sen iväg till stallet. Och jag hoppas verkligen att Jolie är bra nu och om inte iaf på bättringsvägen, snart står jag inte ut med Rufus längre ;) Aja, vi får se imorgon vem jag får, tills dess är de bara att hoppas ;) 
 
Ha en bra kväll, imorgon sa även Carro att hon skulle skriva om vad alla hemligheter har varit för något som vi varit iväg på. Så håll er uppdaterade lite senare mot kvällen så ska jag länka inlägget :) 
Puss / E
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<