Jobbig Ninja, skutt skutt

Nu är jag hemma och ska snart äta lite då min mage ropar efter mat efter bara en liten macka på dagen. Skolan rullade på och allt gick bra. Slutade halv 2 och drog hem och sen kom mamma och körde mig till stallet där ett ridpass på Ninja väntade.

Helt själva i manegen en bra stund. Ninja trallade runt o skuttade till lite ibland och jag red som en kratta.. Ingen bra kombination. Hon brukar inte vara såhär jobbig som hon var idag. Men men, Helena kom iaf bort sen, så vi red lite tillsammans innan jag var klar.
Fixade iordning Ninnis och gick bort till manegen igen, tillbaka till stallet och mockade och sen till lilla manegen. Kollade på Carro när hon red Quilla och Matilda o Leo. Fick även satt mig upp på Quilla en liten stund för avskrittning, skillnad på henne Ninja, ja. Får nog känna ännu mer skillnad imorgon kanske då jag ska rida henne :D Carro ska på gymkhanaträning och rida Ninja, så då fick jag rida Quilla :)

Och på söndag blir de tävling, en riktig häst helg helt enkelt! Men nu ska jag äta lite och sedan blir de soffläge. Puss / E






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<