Ingen hoppning :(

Har varit lite hängig idag, inte riktigt med. Har ni tänkt på hur mycket, iaf lite grann, man påverkas av hur folk i sin omgivning mår? Jag gör iaf de, och går och tänker på att dom har ont och att dom värda så mycket bättre saker en smärta. Allt ifrån att ha trillat och slått i knät, ligga på sjukhus, eller psykiskt, att de hänt något som man är ledsen över. Att se folk i sin omgivning man bryr sig om vara ledsen eller ha ont, usch, de är verkligen inte kul. 
 
Skolan rullade iaf på, lite segare en vanligt eftersom jag inte hade vaknat riktigt till liv förrän någongång sisådär vid lunch. Engelska provet gik bra och vi har ett till på fredag, och imellan där även lite läxor på de. Stallet på fredag och rida dressyr på Ninja och sen tävling med henne och Carro på söndag :) Teori vecka förövrigt på Alleby denna veckan, så de blir ingen hoppning på torsdag :( Sen får vi se vad veckan har att bjuda på, men nu lite sömn för min del, så jag vaknar till liv lite tidigare imorgon ;) 
Puss o godnatt / E
 
Ps: Fixade en ny header igen, saknade en hästbild på den förra :) Dock har jag ett mellanmått på min header (950) vilket inte går att ladda upp bild i, så jag fick ladda upp i 1000 istället och därför är Ninjas öron lite avskurna ;)
Haha, sov så gott!
 
Upp med rumpan, jao...





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<