Igår då jao

Yes nu ska detta inlägget komma upp. Och just nu ligger jag nog och försöker sova, skola imorgon, tidigt... Iaf så rullade skolan på som vanligt igår, lång dag som gick rätt fort. Hem och byta om lite snabbt och sen iväg till stallet, mamma hade skyndat sig hem från jobbet för att kunna köra iväg mig till stallet, mammi ❤ Började iaf borsta av Quilla lite och sen lastade vi henne för att åka och träna. Kollade lite på Patriks och Rebecka innan vi fixade iordning Quilla för deras träning, som gick riktigt bra tycker jag. Studs, med mitten hindret på 1.15, sen en bana där hindrerna säker låg upp mot 1.25, aa de va ju inte precis lågt iaf :o Men gud va duktiga dom var!! Kanoners

Efter att träningen var slut och jag inte kände varken fingrar eller tår lastade vi och började åka hemåt igen. Fixade i stallet och snällaste Carro körde sedan hem mig. Var la hemma runt kvart i 10, fick i mig en macka och tog en snabb varm dusch och sen slockna jag totalt, haha. Idag gick de även bra för dom på tävlingen och dom fick med sig en fin liten rosett hem!

Nää nu ska jag avsluta detta inlägget så hörs vi igen imorgon, puss o haj! / E






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<