Hoppningen

Hej på er!
Jolie ska vila denna veckan och nästa vecka också vad jag vet nu, så får vi hoppas hon är bra tills veckan efter teori veckan nu då. Så jag fick iaf Rufus, vilket gick sådär till en början. Han lyssnade inte riktigt på när jag ville trycka av honom, men efter att vi hoppat ett tag gick de bättre :) Sista rundan hoppade han jättebra, och vi slutade på höjden 1.05, dock måste jag öva på att ha kvar skänkelläget.. Vet inte riktigt vart min skänkel hamnade idag haha, den var iaf inte där den skulle vara över hindret ;)
Innan jag gjorde iordning honom var jag i stallet ca 45 minuter tidigare med Eve för vi skulle fota Ninnisen :) Och de bilderna jag hann ser var fina, dock hade vi väldiga problem med att få henne att stå still, haha. Och sen vit plast från en höbal är nog de läskigaste som finns :o Klart man inte kan gå förbi de lixom, utan Evelina fick ta bort den, för att vi skulle komma ifrån ponnyhagen till gräspaddocken. Ninja bara stog och frusta o backa, knäppisen ;) Och efter lektionen mockade jag hos henne och blandade mathinkar.

Imorgon blir de SO-prov.. Iväg till stallet direkt efter skolan för att fixa hos Ninja, inte rida då jag inte hinner de imorgon. Ska iväg för att fira min kusin Anton som fyller 18 på söndag. Och sen vet jag inget mer förutom att vi kommer tillbringa kvällen hos världens bästa kusiner!

Men nu ska jag sova, puss o godnatt /E






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<