Hoppclinic

Tisdagen vände och blev bra. Runt 5 ringde Evelina mig och frågade om jag skulle på hoppclinicen som var klockan 7 för Tomas Torgersen. Så de hakade jag på, och vi var där lite innan 7. Erika, Josephine, Josefin, Josefina och Carro var med och hoppade. Jag skulle egentligen fotat lite hade jag tänkt, så ställde mig där nere med Sandra o Eve, men sen blev att jag filmade Carro lite istället :) Läktaren var full, och de var kul att lyssna på vad han hade och säga och visa, och se dom duktiga ryttarna :)
Var hemma igen runt halv 10.

Dagen i skolan var lång, jag har inte varit på topp idag heller. Huvudvärk, trött och lite illamående, tror dock de beror på att jag inte åt så mycket under lunchen för de var ingen höjdarmat idag.. Fick i mig lite mat när jag kom hem iaf och då var de mest tröttheten som satt kvar ;) Nåja, ny dag imorgon, nya tag, man vet aldrig vad som väntar än imorgon. Hoppas ni har haft en bra tisdag.

Kramis på er /E






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

<